Mashed Potatoes

by SubparFiddle
created Sep 30, 2012
Leaderboards
249 views | 416 downloads

Rating
/ 15 votes

Difficulty
/ 9 votes


map notes
Some areas may be a bit claustrophobic, but I think it's alright...
retagged Jun 8, 2014

13 comments

KrackoCloud
said Sep 30, 2012
I really like your maps, Subparfiddle. They're really hard (I hardly ever SS them :U), lots of fun, and very visually cool.
Was this intentionally made to look like Magistraight?
SubparFiddle
said Sep 30, 2012
Wow, thanks!  Yeah, it uses the same fog filter, which is my favorite I've made so far.

I've been thinking that your maps are harder than mine!  By the time I've finished making a level (and played it almost a billion times), it's hard to objectively judge the difficulty.
edited Sep 30, 2012
Varsis
said Sep 30, 2012
I dunno.  I've found KrackoCloud's newer maps to be a little too hard to be fun for me, and Subparfiddle's old maps to be irritating as well. Then you two traded places in difficulty, IMO.

Overall, though, Fiddle's last six maps have been some of my favorites.
KrackoCloud
said Sep 30, 2012
Sorry about that :U
Varsis
said Oct 1, 2012
It's fine, I'm bad :-p
NoobSlayer
said Sep 30, 2012
THE BLUE IS EVERYWHERE
SubparFiddle
said Sep 30, 2012
THE BLUE IS NOWHERE
NoobSlayer
said Sep 30, 2012
Oh... my mistake, carry on.  Nice level btw.
Atom
said Oct 1, 2012
yay!
czulki
said Oct 1, 2012
Bah I spent waaaay too much time trying to fit trough the spikes in the underground part and its still slower than the regular route. ;_;
SubparFiddle
said Oct 1, 2012
I didn't even realize that was possible!
watforderic
said Oct 1, 2012
Awesome level, lagged for me in some parts but apart from that 5 stars.
7itay
said May 17, 2013
yay, first place on time after a year :)

Please log in or register to post a comment.